Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Den är absolut inte värd det, blir som sagt blöt snabbt men man kan ju impregnera den men jag tycker inte den håller värme helt enkelt. gillar kaj och sverres handske, betydligt bättre!
Jag hade förra årets modell (vit) och är inte nöjd med kvalitén. DOCK hade jag dem lite när jag åkte bräda, men mest skidor och efter en säsong är dem mer svarta av innerfodret än vita. Handsken sitter annars bra och är sköna men är enligt min mening inte prisvärda.
Tycker faktiskt att de fungerat över förväntan. Har dock fettat in dem ordentligt som man ska göra. Blöta var dem innan jag fettade in dem. Gick fràn Hestra RSL comp till dessa och är faktiskt skitnöjd. Hittils har inte en enda söm spruckit (30 skiddar kanske).
Håller med calle88, hade med förra årets modell och den vart väldigt smutsig på det vita och falla trådar på över sidan av hansken började fransa sig. hade den 7dagar i åre bara. så skulle inte köpa! dom är snygga men inte mycket mer.