Kombi Jon Olsson signature

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
V

vattenflaskan

Guest
Hej!
Dom där handskarna från Kombi med Jon Olsson signature, kan man ha fingervantar under dom på grund av att dom e lite för stora och om det är kallare än 10- ?

Eller blir det så att det blir kallare när man har fingervantar under?

Testade dom på Stadium, dom var grymt sköna men en aning för stora

menar du de som är kamouflage-färgade på utsidan?
jag hade ett par sånna (de som det är rött "skinn" på insidan på) och de färgade av sig sjukt mkt på t.ex. jackan när det var blött och plusgrader ute... på sensäsongen t.ex...

monoski_kicks_ass sa:
menar du de som är kamouflage-färgade på utsidan?
jag hade ett par sånna (de som det är rött "skinn" på insidan på) och de färgade av sig sjukt mkt på t.ex. jackan när det var blött och plusgrader ute... på sensäsongen t.ex...
tänkte ha dom när det är kallt väder och torr snö så då slipper man nog det.
Om du undrar vilken färg så var det dom röda (rutiga). Läste i nån tråd att dom färgade av sig..

De rutiga färgar inte av sig. Det var den första modellen som hade rött skinn som färgade, men sen bytte dom till ett annat som inte färgar.
Om du fryser i Jon Olssons handske så ska du prova Jon Larsons tumvante. Samma tup av handske fast i tum.

Precis som johanspago säger så var det första modellen av de rödcammo som färgade av sig, sedan bytte de även matrial på den rödcammo färgade handsken, mina färgar inte av sig! men polare som köpte tidigare gjorde det.
Jag hade mina när det var o -15 och inget under och frös inte, men jag brukar inte frysa om fingrarna heller.

köp henrik windstedt (stavning) handskar har dom de e riktigt sköna, de är typ lika tunna som jons men extremt mkt varmare.

ps. har provat båda windstedts e bäst .DS

//victor

okej, men det är lugnt. jag köpte ett par för någon månad sen. de funkar perfekt!

dom är skit. färgar av sig och blir väldigt lätt blöta.

jag hade satsat på ett par hestra, dom har riktigt fina grejjer nu faktiskt.

blöta direkt, bara ski som dom säljer dyrt för de står jon på dom.
inget bra material i knappt windstopper tror de e windstopper i en av dom olika jon modellerna, bra för dom e smidiga men ja, ,näe.. inte att rekomendera

köp inte ett par handskar för att dom heter jon olsson signature...

Har haft Kombi, köper aldrig det igen, efter drygt en vecka var de helt paj! Inget man förväntar sig av hanskar för 6-700 spänn eller vad de kostade..

Har hans/dom hanskarna. Har bara åkt lite i kittel med dom nu i nyår. frös inte även fast jag också vet ett det inte är dom varmaste. men dom är skit sköna och greppar bra.. perfa for the jibbers.. :P

Jga köpte ett par Jon Olsson dun vantar.. de hette typ Any cold day och sägs ska funka till över 20 minus... vilket inte är så troligt men de är otroligt varma och bra!

Köp ett par stadiga hestra istället... jag hade kombi vantar av jons model med blommorpå ivintras dem blir lätt blöta å svinkalla när dem är blöta ! //Benke.... gör som du vill ! xD

Allvarligt talat... jävla skitvantar. Köp ett par rediga gore-tex handskar med asfalt/gummi på insidan av handen och med ett riktigt snölås så är ni safe i flera år. Fattar inte hur fan man kan sälja vantar utan ett ordentligt snölås nuförtiden. Och vem fan bryr sig om ifall det står jon olsson på handskarna eller inte?

/FF

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp