Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kombinera längd och utför i alperna över nyår
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 968527" data-attributes="member: 79407"><p>jag vet tyvärr ingenting om snösäkerheten och om det är snökanoner / natursnö. Dessa spår har jag endast sett dagligen och skate'at med puderlagg på från offpiståkning tillbaka till liften. Jag noterade bara att det såg extremt seriöst ut. Jag tror att Sport-Gasteins bottenlift ligger på ca 1800meter öh, men den uppgiften går nog att hitta någonstans.</p><p></p><p>Ett tips är att googla på bad gastein och hitta en mailadress till någon officiell kanal som kan ge dig snö-statistik kring nyåret. Det kan de säkert ordna fram!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 968527, member: 79407"] jag vet tyvärr ingenting om snösäkerheten och om det är snökanoner / natursnö. Dessa spår har jag endast sett dagligen och skate'at med puderlagg på från offpiståkning tillbaka till liften. Jag noterade bara att det såg extremt seriöst ut. Jag tror att Sport-Gasteins bottenlift ligger på ca 1800meter öh, men den uppgiften går nog att hitta någonstans. Ett tips är att googla på bad gastein och hitta en mailadress till någon officiell kanal som kan ge dig snö-statistik kring nyåret. Det kan de säkert ordna fram! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kombinera längd och utför i alperna över nyår
Tillbaka
Topp