Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kombinera plugg med skidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SalEtTI" data-source="post: 124086" data-attributes="member: 39483"><p>Jag var på en mässa i STHLM som handlade om att plugga utomlands.</p><p>Där pratade jag med en hjälpsam snubbe som fattade att jag helst bara vill åka skidor men ändå få någon </p><p>utbildning. Han sa att det fanns bra skolor i Canada och USA på vissa skidorter, iaf som han visste. Han sa </p><p>att han gärna ville hjälpa till och fixa, så du kan ju ringa honom och snacka lite. Han visste vad han pratade </p><p>om. jag fick hans visitkort, så här är nummret: 0701 436 830 Han heter Anders Frisk</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SalEtTI, post: 124086, member: 39483"] Jag var på en mässa i STHLM som handlade om att plugga utomlands. Där pratade jag med en hjälpsam snubbe som fattade att jag helst bara vill åka skidor men ändå få någon utbildning. Han sa att det fanns bra skolor i Canada och USA på vissa skidorter, iaf som han visste. Han sa att han gärna ville hjälpa till och fixa, så du kan ju ringa honom och snacka lite. Han visste vad han pratade om. jag fick hans visitkort, så här är nummret: 0701 436 830 Han heter Anders Frisk Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kombinera plugg med skidåkning?
Tillbaka
Topp