Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kombinerad lavinkurs/tur i BC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 972565" data-attributes="member: 49358"><p>Finns på de flesta orterna. Vet helt säkert att det finns i Kicking Horse tex. Är inte så mycket turande i sig...utan mest teori om snöpack, terrängfällor och sökmetoder. Sedan finns det säkert mer utdragna kurser som sträcker sig under en längre tid där du tar både ast1&2....och nu när jag kollar på din länk så ser jag att det är precis det du har funnit.</p><p>Jag tycker det 5dagars paketet låter som en jäkla bra idé. Massa bra turer inkluderas också. Rogers pass är ett riktigt snöhål, så se till att packa snorkeln! :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 972565, member: 49358"] Finns på de flesta orterna. Vet helt säkert att det finns i Kicking Horse tex. Är inte så mycket turande i sig...utan mest teori om snöpack, terrängfällor och sökmetoder. Sedan finns det säkert mer utdragna kurser som sträcker sig under en längre tid där du tar både ast1&2....och nu när jag kollar på din länk så ser jag att det är precis det du har funnit. Jag tycker det 5dagars paketet låter som en jäkla bra idé. Massa bra turer inkluderas också. Rogers pass är ett riktigt snöhål, så se till att packa snorkeln! :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kombinerad lavinkurs/tur i BC
Tillbaka
Topp