Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Komentera Airstyle
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 142283" data-attributes="member: 52654"><p>hade ett par med länden 163cm.</p><p></p><p>jag vet inte om det har varigt olika för olika år men mina va typ oranga på tailen och hade skumkärna. väldigt lättsvängda i låga hastigheter alltså. tyckte de fungerade bra i pist om hastigheten inte var för hög, för då börja de vobbla som attan. körde ingen riktig offpist med dom, menjag tror inte det blir något vidare flyt, de är ju ganska smala..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 142283, member: 52654"] hade ett par med länden 163cm. jag vet inte om det har varigt olika för olika år men mina va typ oranga på tailen och hade skumkärna. väldigt lättsvängda i låga hastigheter alltså. tyckte de fungerade bra i pist om hastigheten inte var för hög, för då börja de vobbla som attan. körde ingen riktig offpist med dom, menjag tror inte det blir något vidare flyt, de är ju ganska smala.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Komentera Airstyle
Tillbaka
Topp