Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Komma rätt i hopp.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="4800" data-source="post: 500065" data-attributes="member: 71120"><p>Hej!</p><p></p><p>Som ny snowboardåkare (började vid 37 års ålder - för tre år sedan...) måste jag säga att detta var galet lätt att komma igång med. Carva. Droppa. Åka puder. Allt går fin fint. </p><p></p><p>Nu var planen att komma igång med att hoppa. Vilket inte går bra alls. Som mogen man så kör jag så klart små hopp först etc etc. Men när man ska steppa upp hoppen lite så måste man ha fart. Och detta är mitt problem. När jag åker rakt fram så driftar alltid brädan åt det ena eller andra hållet och jag får hela tiden korrigera detta så någon fart blir det aldrig tal om. En hel del platta landningar har jag dock fått smaka på......</p><p></p><p>Min stance är så som följer: 60 cm. 21/-3.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="4800, post: 500065, member: 71120"] Hej! Som ny snowboardåkare (började vid 37 års ålder - för tre år sedan...) måste jag säga att detta var galet lätt att komma igång med. Carva. Droppa. Åka puder. Allt går fin fint. Nu var planen att komma igång med att hoppa. Vilket inte går bra alls. Som mogen man så kör jag så klart små hopp först etc etc. Men när man ska steppa upp hoppen lite så måste man ha fart. Och detta är mitt problem. När jag åker rakt fram så driftar alltid brädan åt det ena eller andra hållet och jag får hela tiden korrigera detta så någon fart blir det aldrig tal om. En hel del platta landningar har jag dock fått smaka på...... Min stance är så som följer: 60 cm. 21/-3. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Komma rätt i hopp.....
Tillbaka
Topp