Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
kommer det passa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Coldis" data-source="post: 517771" data-attributes="member: 54181"><p>Vore bättre med bredare, du pushar verkligen här.. Det funkar ju på street liksom men om du ska köra mest pist och sånt så kommer det skita sig.. Jag har 43 och skulle lätt kört på en 249mm waist board, brädan är också mycket bredare ju längre ut du kommer ju, så bredare stance så <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Men jag carvar inte precis något..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Coldis, post: 517771, member: 54181"] Vore bättre med bredare, du pushar verkligen här.. Det funkar ju på street liksom men om du ska köra mest pist och sånt så kommer det skita sig.. Jag har 43 och skulle lätt kört på en 249mm waist board, brädan är också mycket bredare ju längre ut du kommer ju, så bredare stance så ;) Men jag carvar inte precis något.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
kommer det passa?
Tillbaka
Topp