Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Kommer en burton custom 162 vara för lång?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 810688" data-attributes="member: 29149"><p>Som parkbräda blir det nog lite långt men bra för pisten. Om du väljer en kortare Custom så tror jag att det blir för vekt för att dra på i hård pist och då är vi tillbaka till utgångspunkten dvs om det verkligen är en camber Custom som är ditt bästa val som kompletterande bräda. Tyvärr så anser jag att det nog bara är att välja vilken egenskap som är viktigast men är du hyfsat duktig så är längden säkert helt ok.</p><p></p><p>Har du några som helst alternativ? får du ett extremt bra pris på denna brädan?</p><p>Fundera över alternativ, annan Burton eller annat märke. Kolla internetbutikernas sidor för att hitta bra fjolårsbrädor till bra priser.</p><p></p><p>Jag vill inte rekommendera en gammal Custom 162 som pistbräda (även om den säkert är bättre än din ET) eftersom jag tror att du kan få något mkt bättre.</p><p>Kolla in Burtons bräd-väljar-hjälp tex.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 810688, member: 29149"] Som parkbräda blir det nog lite långt men bra för pisten. Om du väljer en kortare Custom så tror jag att det blir för vekt för att dra på i hård pist och då är vi tillbaka till utgångspunkten dvs om det verkligen är en camber Custom som är ditt bästa val som kompletterande bräda. Tyvärr så anser jag att det nog bara är att välja vilken egenskap som är viktigast men är du hyfsat duktig så är längden säkert helt ok. Har du några som helst alternativ? får du ett extremt bra pris på denna brädan? Fundera över alternativ, annan Burton eller annat märke. Kolla internetbutikernas sidor för att hitta bra fjolårsbrädor till bra priser. Jag vill inte rekommendera en gammal Custom 162 som pistbräda (även om den säkert är bättre än din ET) eftersom jag tror att du kan få något mkt bättre. Kolla in Burtons bräd-väljar-hjälp tex. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Kommer en burton custom 162 vara för lång?
Tillbaka
Topp