Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Kommer inte i/ur bindningarna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eiskall" data-source="post: 784814" data-attributes="member: 114060"><p>Har haft en gammal wakeboard med väldigt enkla bindningar, som inte ger nåt stöd alls, och som det känns som att man ska ramla ur. "Toffelbindning" har jag sett att det kallas.</p><p></p><p>Köpte därför nyligen en Hyperlite med riktiga bidningar. Jag tror att det är likadana som på bilden nedan, fast vita, och av storlek XL.</p><p></p><p>images.craigslist.org/3n43m23o35T65X65R3a6ob756516fefd01af7.jpg</p><p></p><p>Så till frågan; Det var helt omöjligt att få i fötterna i bindningarna utan diskmedel. Med diskmedel gick det bra, och det kändes bra att åka. När jag hade åkt färdigt var dock helt omöjligt att få ur fötterna. Fick kravla mig upp till land för att ta diskmedel igen, för att få ur fötterna.</p><p></p><p>Är det normalt att behöva använda diskmedel för att få i/ur fötterna?</p><p></p><p>Jag har storlek 45, ungefär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eiskall, post: 784814, member: 114060"] Har haft en gammal wakeboard med väldigt enkla bindningar, som inte ger nåt stöd alls, och som det känns som att man ska ramla ur. "Toffelbindning" har jag sett att det kallas. Köpte därför nyligen en Hyperlite med riktiga bidningar. Jag tror att det är likadana som på bilden nedan, fast vita, och av storlek XL. images.craigslist.org/3n43m23o35T65X65R3a6ob756516fefd01af7.jpg Så till frågan; Det var helt omöjligt att få i fötterna i bindningarna utan diskmedel. Med diskmedel gick det bra, och det kändes bra att åka. När jag hade åkt färdigt var dock helt omöjligt att få ur fötterna. Fick kravla mig upp till land för att ta diskmedel igen, för att få ur fötterna. Är det normalt att behöva använda diskmedel för att få i/ur fötterna? Jag har storlek 45, ungefär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Kommer inte i/ur bindningarna!
Tillbaka
Topp