Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kommunikationen mellan Valdi - Cham
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robert10" data-source="post: 25150" data-attributes="member: 11695"><p>Ujuj...det är en bit. Jag har åkt från Val Thorens till Chamonix en gång. Det tog en stund och är jämförbart i avstånd. </p><p></p><p>Vi åkte tillslut via Geneve men det borde vara möjligt att byta typ i Moutiers eller Aime. Men det är helt klart enklare att åka mellan orterna Val T/Val d`isere/La Plagne/Les Arcs än att hanka sig upp till Cham. </p><p></p><p>Jag har en karta någonstans från det året vi hade en hyrbil och åkte runt lie men jag hittar inte den nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robert10, post: 25150, member: 11695"] Ujuj...det är en bit. Jag har åkt från Val Thorens till Chamonix en gång. Det tog en stund och är jämförbart i avstånd. Vi åkte tillslut via Geneve men det borde vara möjligt att byta typ i Moutiers eller Aime. Men det är helt klart enklare att åka mellan orterna Val T/Val d`isere/La Plagne/Les Arcs än att hanka sig upp till Cham. Jag har en karta någonstans från det året vi hade en hyrbil och åkte runt lie men jag hittar inte den nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kommunikationen mellan Valdi - Cham
Tillbaka
Topp