Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kommunikationer Badgastein - Bad Hofgastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carrwik" data-source="post: 94371" data-attributes="member: 38085"><p>Tror att bussarna slutar gå nån timme after det att liftarna stänger. Att gå är inte att rekomdera då det är ca en mil. Taxi är hyffast billigt, Ca 100:- till 150:-. Jag bodde en vecka i hofgastein då det va bostads brist över nyår i badgastein. Trots att jag hade bil så var det inte värt det. ALLT händer i badgstein, INGET händer i hofgastein. Hitta ett boende i badgastein. Det finns. Lättast är att fixa det där nere. </p><p>/Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carrwik, post: 94371, member: 38085"] Tror att bussarna slutar gå nån timme after det att liftarna stänger. Att gå är inte att rekomdera då det är ca en mil. Taxi är hyffast billigt, Ca 100:- till 150:-. Jag bodde en vecka i hofgastein då det va bostads brist över nyår i badgastein. Trots att jag hade bil så var det inte värt det. ALLT händer i badgstein, INGET händer i hofgastein. Hitta ett boende i badgastein. Det finns. Lättast är att fixa det där nere. /Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kommunikationer Badgastein - Bad Hofgastein
Tillbaka
Topp