Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
kompensation Skistar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1236523" data-attributes="member: 145369"><p>Hemsedal är en seriöst bra skidort. Om man vill utforska lite vid sidan av ännu bättre.</p><p>Jag har bott 30 år i Gbg. Samma sträcka Sälen el. Hemsedal, ja det är frågan, skidåkning eller bowling och äventyrsbad.</p><p>Jag vet det är olika vad man är ute efter.</p><p>Barnfamiljer har andra prioriteringar än dom som inte har barn och bara vill åka lagg.</p><p>Jag gillar Hemsedal, riktigt bra även om jag nu svär i kyrkan då jag sedan ett antal år tillbaka bor i Åre.</p><p>Men har också bott i norska fjällen en tid.</p><p>Vad är då kontentan av detta svammel?</p><p>ÅK SKIDOR vart och när spelar ingen roll bara det åks, det är ju så jävulskt skoj.</p><p></p><p>Even a bad day at ski is bether than a good day at work.⛷</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1236523, member: 145369"] Hemsedal är en seriöst bra skidort. Om man vill utforska lite vid sidan av ännu bättre. Jag har bott 30 år i Gbg. Samma sträcka Sälen el. Hemsedal, ja det är frågan, skidåkning eller bowling och äventyrsbad. Jag vet det är olika vad man är ute efter. Barnfamiljer har andra prioriteringar än dom som inte har barn och bara vill åka lagg. Jag gillar Hemsedal, riktigt bra även om jag nu svär i kyrkan då jag sedan ett antal år tillbaka bor i Åre. Men har också bott i norska fjällen en tid. Vad är då kontentan av detta svammel? ÅK SKIDOR vart och när spelar ingen roll bara det åks, det är ju så jävulskt skoj. Even a bad day at ski is bether than a good day at work.⛷ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
kompensation Skistar
Tillbaka
Topp