Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Komperdell airshock vest storlek? synpunkter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cybear" data-source="post: 854610" data-attributes="member: 121098"><p>Hej.</p><p>Funderar på att skaffa ett ryggskydd, har kollat på Komperdell airshock vest with belt & Poc spine vpd vest.</p><p>Hur är Komperdell i sina storlekar? Enligt deras storlekguide på hemsidan är XL för upp till 185cm och 90kg.</p><p>Jag väger 94 kg på 188cm. Skulle XL kunna passa? Nån som vet? (Hittar ingen i butik som jag kan prova).</p><p>Om man jämför dessa västar på bild ser det ut som att Komperdellen skyddar längre ner mot svanskotan. eller?</p><p>Hur är dessa västar viktmässigt i förhållande till varandra?</p><p>Någon som vet, eller har andra synpunkter på dessa västar?</p><p></p><p></p><p>Hmm, airshock vest eller spine vest...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cybear, post: 854610, member: 121098"] Hej. Funderar på att skaffa ett ryggskydd, har kollat på Komperdell airshock vest with belt & Poc spine vpd vest. Hur är Komperdell i sina storlekar? Enligt deras storlekguide på hemsidan är XL för upp till 185cm och 90kg. Jag väger 94 kg på 188cm. Skulle XL kunna passa? Nån som vet? (Hittar ingen i butik som jag kan prova). Om man jämför dessa västar på bild ser det ut som att Komperdellen skyddar längre ner mot svanskotan. eller? Hur är dessa västar viktmässigt i förhållande till varandra? Någon som vet, eller har andra synpunkter på dessa västar? Hmm, airshock vest eller spine vest... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Komperdell airshock vest storlek? synpunkter?
Tillbaka
Topp