Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Kompetent butik i Göteborg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ladan" data-source="post: 1051543" data-attributes="member: 23451"><p>Har nu haft samma märke på bräda i 10 år, en Head Icon som jag varit riktigt nöjd med. Då den har gjort sitt så tänkte jag investera i en ny bräda men vill få riktigt bra hjälp av någon som åker, kan marknaden och som jag kan få ett bra förtroende för. Inte någon fjunig wannabe som läser på baksidan av plasten vad brädan är bra för. </p><p>Finns det någon sådan butik i Gbg-området som kan hjälpa mig? </p><p>Tyckte inte att Hollywood gav nåt vidare intryck. Inte heller någon av Intersport eller Stadium. (Har dock inte varit på alla) </p><p>Vad är era erfarenheter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ladan, post: 1051543, member: 23451"] Har nu haft samma märke på bräda i 10 år, en Head Icon som jag varit riktigt nöjd med. Då den har gjort sitt så tänkte jag investera i en ny bräda men vill få riktigt bra hjälp av någon som åker, kan marknaden och som jag kan få ett bra förtroende för. Inte någon fjunig wannabe som läser på baksidan av plasten vad brädan är bra för. Finns det någon sådan butik i Gbg-området som kan hjälpa mig? Tyckte inte att Hollywood gav nåt vidare intryck. Inte heller någon av Intersport eller Stadium. (Har dock inte varit på alla) Vad är era erfarenheter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Kompetent butik i Göteborg
Tillbaka
Topp