Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kompis för turande i vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erwall" data-source="post: 1138942" data-attributes="member: 141928"><p>Jag är också i samma sits! Har tänkt åka från början av januari (5-6 låter mycket bra @NILSAB ) fram till slutet av säsongen. Har haft siktet på alperna (Cham, Verbier eller något annat) men har inte hittat något boende än så jag är öppen för förslag! Åker gärna till flera ställen under vintern, enda kravet är att inte flyga.</p><p></p><p>Jag är 27 år, bor i Malmö. Testade på toppturande 16/17 första gången och körde en renodlad topptursresa en vecka med lavinkurs förra vintern. Är med andra ord också ganska grön. Kör splitboard.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erwall, post: 1138942, member: 141928"] Jag är också i samma sits! Har tänkt åka från början av januari (5-6 låter mycket bra @NILSAB ) fram till slutet av säsongen. Har haft siktet på alperna (Cham, Verbier eller något annat) men har inte hittat något boende än så jag är öppen för förslag! Åker gärna till flera ställen under vintern, enda kravet är att inte flyga. Jag är 27 år, bor i Malmö. Testade på toppturande 16/17 första gången och körde en renodlad topptursresa en vecka med lavinkurs förra vintern. Är med andra ord också ganska grön. Kör splitboard. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kompis för turande i vinter
Tillbaka
Topp