Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kompisar i Zermatt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonas-Skier" data-source="post: 1070296" data-attributes="member: 156744"><p>Hej,</p><p>Vi åker ned till Zermatt i 16 dagar i år, varav en vecka med kollega och därefter kommer resten av familjen ned (min fru och våra två barn, 2,5 år och och 5 år) samt min kollegas fru.</p><p></p><p>Vi undrar om någon av er som bor i Zermatt denna säsong, och tycker om barn, kan tänka sig att passa barnen/leka med dem några timmar under den andra veckan och därmed tjäna en slant? Det gäller perioden 27 feb till 6 mars, men inte alla dagar och inte hela dagar heller. Vi kommer att turas om att vara med dem men önskar få till lite åkning med min fru. Flexibelt upplägg.</p><p></p><p>Hör gärna av er om detta kan vara intressant. Ni når mig på 070-355 05 39. Vänliga hälsningar Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonas-Skier, post: 1070296, member: 156744"] Hej, Vi åker ned till Zermatt i 16 dagar i år, varav en vecka med kollega och därefter kommer resten av familjen ned (min fru och våra två barn, 2,5 år och och 5 år) samt min kollegas fru. Vi undrar om någon av er som bor i Zermatt denna säsong, och tycker om barn, kan tänka sig att passa barnen/leka med dem några timmar under den andra veckan och därmed tjäna en slant? Det gäller perioden 27 feb till 6 mars, men inte alla dagar och inte hela dagar heller. Vi kommer att turas om att vara med dem men önskar få till lite åkning med min fru. Flexibelt upplägg. Hör gärna av er om detta kan vara intressant. Ni når mig på 070-355 05 39. Vänliga hälsningar Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kompisar i Zermatt!
Tillbaka
Topp