Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
kompisarna el flickvännen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oannan" data-source="post: 201007" data-attributes="member: 66047"><p>Varfor aka med tetstosteronstinna klumpedunsar som hoppas att fa ragg genom att branna fore i liftkoer och parkkoer?! Det finns tjejer som kan aka battre an de flesta av er killar och jag tror inte ni skulle tacka nej till en svang i parken med Burke ( kanske for att ni vet att hon skulle kicka er lilla butt)..men va vet jag jag ar ju bara tjej...</p><p></p><p>kan inte tjejen aka lika bra som du far du val slapa med henne ut i offpisten sa hon lar sig! Blir man inte pushad kommer man sta och stampa pa samma stalle till man trottnar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oannan, post: 201007, member: 66047"] Varfor aka med tetstosteronstinna klumpedunsar som hoppas att fa ragg genom att branna fore i liftkoer och parkkoer?! Det finns tjejer som kan aka battre an de flesta av er killar och jag tror inte ni skulle tacka nej till en svang i parken med Burke ( kanske for att ni vet att hon skulle kicka er lilla butt)..men va vet jag jag ar ju bara tjej... kan inte tjejen aka lika bra som du far du val slapa med henne ut i offpisten sa hon lar sig! Blir man inte pushad kommer man sta och stampa pa samma stalle till man trottnar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
kompisarna el flickvännen?
Tillbaka
Topp