Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Komplement till puderskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 515865" data-attributes="member: 46762"><p>Du kanske har de med pinuppor på, de är ju lite mer accepterade... ;-)</p><p></p><p>Det var på den tiden då man inte hade kommit så långt i sin parkåkning och ansåg att det var helt okej att göra straight airs en hel kväll... Så nog var det bra landning alltid, inte ens nära att träffa nocken eller likande. Så det står ju mellan otur och dålig bindning!</p><p></p><p>Jag vet inte vad du har kört för Atomic och Salomon tidigare, men om du inte har kört på 914 eller högre så är det ju inte några fantastiska skapelser, 912 kan väl funka, men den kräver som sagt god justering, i övrigt är ju de flesta lågdinare ganska obra överlag, främst för att de har sämre material och inte är lika genomarbetade som dyrare grejer...</p><p></p><p>För att hålla oss lite OnTopic kan jag ju meddela att Skiersdown med stor sannorlikhet kommer gå på Mothership i 195... Klart spännande grejer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 515865, member: 46762"] Du kanske har de med pinuppor på, de är ju lite mer accepterade... ;-) Det var på den tiden då man inte hade kommit så långt i sin parkåkning och ansåg att det var helt okej att göra straight airs en hel kväll... Så nog var det bra landning alltid, inte ens nära att träffa nocken eller likande. Så det står ju mellan otur och dålig bindning! Jag vet inte vad du har kört för Atomic och Salomon tidigare, men om du inte har kört på 914 eller högre så är det ju inte några fantastiska skapelser, 912 kan väl funka, men den kräver som sagt god justering, i övrigt är ju de flesta lågdinare ganska obra överlag, främst för att de har sämre material och inte är lika genomarbetade som dyrare grejer... För att hålla oss lite OnTopic kan jag ju meddela att Skiersdown med stor sannorlikhet kommer gå på Mothership i 195... Klart spännande grejer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Komplement till puderskidor
Tillbaka
Topp