Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Komplett utrustning för "offpist"-novis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mizze" data-source="post: 1091991" data-attributes="member: 156771"><p>Börja med pjäxor. Det bör man inte hyra. Jag skulle rekommendera Skistore först om du inte ska ha pistsmiskarpjäxor. Flexen beror på vilka pjäxor du köper- olika märken skiljer sig ganska mycket åt. Tänkt på att pjäxan blir hårdare i kyla. Vad gäller skidor låter det som du tittar på bra alternativ. Egentligen åker man ju in sig på vad som helst på några dagar, förutsatt att det inte fullständigt tokigt. Provåk eller inte beror väl egentligen på hur känslig du är för om det inte blir perfekt för dig. Om jag varit i ditt läge, hade jag hyrt i toppsegmentet och provåkt så många som möjligt. </p><p></p><p>Oavsett om du hittar pjuck på Skistore eller Udéns- KÖP DEM DÄR. Det kan skilja sig avsevärt mellan två till synes likadana pjäxor. Det kan vara tillverkning (med tanke på hur många pjäxor varje märke spottar ut, så är det givet att de flesta pjäxor inte kollas), den lilla siffran mitt i artikelnumret som innebär att det egentligen är en annan modell och så vidare. </p><p></p><p></p><p>Hell yes! Jag håller helt och så totalt fullständigt det är möjligt med om detta uttalande!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mizze, post: 1091991, member: 156771"] Börja med pjäxor. Det bör man inte hyra. Jag skulle rekommendera Skistore först om du inte ska ha pistsmiskarpjäxor. Flexen beror på vilka pjäxor du köper- olika märken skiljer sig ganska mycket åt. Tänkt på att pjäxan blir hårdare i kyla. Vad gäller skidor låter det som du tittar på bra alternativ. Egentligen åker man ju in sig på vad som helst på några dagar, förutsatt att det inte fullständigt tokigt. Provåk eller inte beror väl egentligen på hur känslig du är för om det inte blir perfekt för dig. Om jag varit i ditt läge, hade jag hyrt i toppsegmentet och provåkt så många som möjligt. Oavsett om du hittar pjuck på Skistore eller Udéns- KÖP DEM DÄR. Det kan skilja sig avsevärt mellan två till synes likadana pjäxor. Det kan vara tillverkning (med tanke på hur många pjäxor varje märke spottar ut, så är det givet att de flesta pjäxor inte kollas), den lilla siffran mitt i artikelnumret som innebär att det egentligen är en annan modell och så vidare. Hell yes! Jag håller helt och så totalt fullständigt det är möjligt med om detta uttalande! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Komplett utrustning för "offpist"-novis
Tillbaka
Topp