Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Komplett utrustning för "offpist"-novis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1092076" data-attributes="member: 83225"><p>Med risk för att få de riktiga prylnördarna här att gå i taket så säger jag, nej!. Du kommer inte att märka någon som helst prestandaskillnad. Sen som vanligt så förespråkar jag även här köp o sälj. Nya Barons kostar en bra slant medan du kan hitta begagnade Dukes/Baron till klart rimligare priser... Det som däremot kan störa en del med Barons är att de är rätt tunga, så om du vill slippa kånka runt på jättetunga bindningar kan ju Marker Tour F12 rekommenderas. Åkningsmässigt lär du inte märka nån skillnad på de heller</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1092076, member: 83225"] Med risk för att få de riktiga prylnördarna här att gå i taket så säger jag, nej!. Du kommer inte att märka någon som helst prestandaskillnad. Sen som vanligt så förespråkar jag även här köp o sälj. Nya Barons kostar en bra slant medan du kan hitta begagnade Dukes/Baron till klart rimligare priser... Det som däremot kan störa en del med Barons är att de är rätt tunga, så om du vill slippa kånka runt på jättetunga bindningar kan ju Marker Tour F12 rekommenderas. Åkningsmässigt lär du inte märka nån skillnad på de heller [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Komplett utrustning för "offpist"-novis
Tillbaka
Topp