Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kompletterande puderskida sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 559284" data-attributes="member: 68190"><p>Jag tror inte att du kommer ångra ett köp av Hell Bent om du är ute efter en ren puderskida. Ser sjukt kul ut när man ser någon åka på dem. Att de skulle vara dåliga i pisten är inget du behöver oroa dig över eftersom att alla puderskidor suger i pist. Möjligtvis att DPS 138 inte gör det då, iaf enligt Carled.</p><p></p><p>Ep pro är även det en skida jag tycker att du borde fundera över. Bra flyt, kort svängradie å mjuk som en tuggad dumle. Dvs egenskaper som skulle passa dig som är ganska liten och gillar att åka park.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 559284, member: 68190"] Jag tror inte att du kommer ångra ett köp av Hell Bent om du är ute efter en ren puderskida. Ser sjukt kul ut när man ser någon åka på dem. Att de skulle vara dåliga i pisten är inget du behöver oroa dig över eftersom att alla puderskidor suger i pist. Möjligtvis att DPS 138 inte gör det då, iaf enligt Carled. Ep pro är även det en skida jag tycker att du borde fundera över. Bra flyt, kort svängradie å mjuk som en tuggad dumle. Dvs egenskaper som skulle passa dig som är ganska liten och gillar att åka park. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kompletterande puderskida sökes!
Tillbaka
Topp