Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Komradio 2024
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stolpe76" data-source="post: 1309004" data-attributes="member: 172921"><p>Det är ju fördelen med standarder att man kan köra med radios av olika märken och i alla fall på de lite mer avancerade kan man ställa in så att det går att köra på de kanaler som man har på en radio där det är fasta förinställda kanaler som inte kan ändras. Jag har två BCA Link 2 samt en Baofeng som är programmerad att till samma kanaler som en extraradio. Går visst att programmera BCA Link också att köra på andra förinställda kanaler om man så behöver för att kunna matcha andra radios om de inte gör det från början, har för mig att de ska vara så default att de gör de som sagt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stolpe76, post: 1309004, member: 172921"] Det är ju fördelen med standarder att man kan köra med radios av olika märken och i alla fall på de lite mer avancerade kan man ställa in så att det går att köra på de kanaler som man har på en radio där det är fasta förinställda kanaler som inte kan ändras. Jag har två BCA Link 2 samt en Baofeng som är programmerad att till samma kanaler som en extraradio. Går visst att programmera BCA Link också att köra på andra förinställda kanaler om man så behöver för att kunna matcha andra radios om de inte gör det från början, har för mig att de ska vara så default att de gör de som sagt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Komradio 2024
Tillbaka
Topp