Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Konspirationsteori!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 38791" data-attributes="member: 13863"><p>Som alla insatta vet är det nu sportlovsdax. Ski* har de senaste åren satt i system att på lämpligt sätt väcka massmedias intresse inför sportlovet genom massiva lavinvarningar och liftkortskonduktörer. Eftersom det här med laviner löste sig helt naturligt i år, har man varit tvungen att ta till nya medel.</p><p></p><p>Att spränga laviner är ju inte att tänka på, eftersom man då riskerar att mista sin pelikanattraherande 4 på varningsskalan. Sagt och gjort stod fjällchefen Björne med flera kilo färsk dynamit i handen som var inköpta just för massmedial väckning. Och Björne som är en handlingens man visste nu precis vad som skulle göras! </p><p></p><p>Och om jag inte misstar mig kommer det att smälla minst en gång till innan det är dags för det stora slaget vecka 9. Första sidan på X-pressen o. A-bladet är ett måste för Björne & Co.</p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 38791, member: 13863"] Som alla insatta vet är det nu sportlovsdax. Ski* har de senaste åren satt i system att på lämpligt sätt väcka massmedias intresse inför sportlovet genom massiva lavinvarningar och liftkortskonduktörer. Eftersom det här med laviner löste sig helt naturligt i år, har man varit tvungen att ta till nya medel. Att spränga laviner är ju inte att tänka på, eftersom man då riskerar att mista sin pelikanattraherande 4 på varningsskalan. Sagt och gjort stod fjällchefen Björne med flera kilo färsk dynamit i handen som var inköpta just för massmedial väckning. Och Björne som är en handlingens man visste nu precis vad som skulle göras! Och om jag inte misstar mig kommer det att smälla minst en gång till innan det är dags för det stora slaget vecka 9. Första sidan på X-pressen o. A-bladet är ett måste för Björne & Co. That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Konspirationsteori!
Tillbaka
Topp