Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Konstig rand/spricka på Fischer Vacuumpjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="High" data-source="post: 1054090" data-attributes="member: 119459"><p>Upptäckte en underlig rand framme på tån på mina Vacuumpjäxor efter en skiddag igår.</p><p>Det ser ut som att någon substans trängt upp genom skarven där pjäxan är hopgjuten (antar jag..)</p><p></p><p>Någon som sett ngt liknande? Vad kan det vara, håller pjäxan på att spricka totalt?</p><p>Försökte tvätta bort för att se om det bara var ngn form av smuts som fastnat på ngt sätt, men det hjälpte inte...</p><p></p><p>Pjäxorna har använts ca 4 veckor sammanlagt sedan de köptes förra hösten</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><img src="http://" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /><img src="http://" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=130620" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/96f553cede8f62d94d7b08707511b0e4.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="High, post: 1054090, member: 119459"] Upptäckte en underlig rand framme på tån på mina Vacuumpjäxor efter en skiddag igår. Det ser ut som att någon substans trängt upp genom skarven där pjäxan är hopgjuten (antar jag..) Någon som sett ngt liknande? Vad kan det vara, håller pjäxan på att spricka totalt? Försökte tvätta bort för att se om det bara var ngn form av smuts som fastnat på ngt sätt, men det hjälpte inte... Pjäxorna har använts ca 4 veckor sammanlagt sedan de köptes förra hösten [img][/img][img][/img] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=130620][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/96f553cede8f62d94d7b08707511b0e4.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Konstig rand/spricka på Fischer Vacuumpjäxor
Tillbaka
Topp