Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstig trend?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 492361" data-attributes="member: 74439"><p>Behöver man verkligen få bort en "sån här" tråd?</p><p>Om en skidåkare ser några i backen som enligt honom beter sig helt korkat borde han väl få yttra sig om det?</p><p>Har det inte ett större egenvärde att få bort svar som "gå och skjut dig"?</p><p>Intelligenta svar som förklarar och beskriver är väl det bästa som kan hända liknande trådar? Jag tycker mig sällan se sådan svar komma från "de som blir påhoppade", väldigt sällan kommer svar av stilen "gå och skjut dig" från "de som hoppar på"</p><p></p><p>Personligen så trodde jag att man tog bort öronlapparna för att man vill kunna höra på musik, och således bär mössa för att det annars skulle bli för kallt.</p><p>Att man skulle ha bandet innanför hjälmen för att man ska kunna ta av den när det är varmt låter lite dumt tycker jag. Är det så pass varmt att man inte kan ha hjälmen på sig bör man inte ha sina skidbrillor på sig, långsiktigt tar ögonen skada av värmen.</p><p>//Tompan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 492361, member: 74439"] Behöver man verkligen få bort en "sån här" tråd? Om en skidåkare ser några i backen som enligt honom beter sig helt korkat borde han väl få yttra sig om det? Har det inte ett större egenvärde att få bort svar som "gå och skjut dig"? Intelligenta svar som förklarar och beskriver är väl det bästa som kan hända liknande trådar? Jag tycker mig sällan se sådan svar komma från "de som blir påhoppade", väldigt sällan kommer svar av stilen "gå och skjut dig" från "de som hoppar på" Personligen så trodde jag att man tog bort öronlapparna för att man vill kunna höra på musik, och således bär mössa för att det annars skulle bli för kallt. Att man skulle ha bandet innanför hjälmen för att man ska kunna ta av den när det är varmt låter lite dumt tycker jag. Är det så pass varmt att man inte kan ha hjälmen på sig bör man inte ha sina skidbrillor på sig, långsiktigt tar ögonen skada av värmen. //Tompan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstig trend?
Tillbaka
Topp