Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstig trend?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roosvall" data-source="post: 492421" data-attributes="member: 83871"><p>Tycker de som inte är "jibbers" ska sluta klaga.</p><p>"Varför har ni så stora kläder?" "Varför korta stavar? "Varför goggles under hjälmen?"</p><p></p><p>Det är väll för f*n inte så svårt att förstå att det är ett mode? En trend - såsom rubriken säger. Hittils ligger det kanske 10 trådar om det här, rubrikerna är ungefär likadana som de ovanstående frågorna. Men jag har inte sett en enda tråd som rubriken lyder "Varför så tajta kläder?" - Det blir ju skitkallt när jackan inte går över röven? Det kan ju inte vara så praktiskt??? </p><p></p><p>Som någon sa, " Även om det sticker i ögonen på mig och säkert många andra, får man lov att leva med det helt enkelt." Det kan ju inte vara så svårt att bara göra det eller?</p><p></p><p>Ska vi jibbers hålla på att kritisera er "vanliga" åkare så kommer det bli minst lika många argument om klädsel och "trender". Fattar ni inte att vi tycker ni också ser förjävliga ut i era tajta kläder? Men vi säger ingenting om det! För vi accepterar att det är eran stil och att ni gillar att åka så. Skärp er nu för f***n!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roosvall, post: 492421, member: 83871"] Tycker de som inte är "jibbers" ska sluta klaga. "Varför har ni så stora kläder?" "Varför korta stavar? "Varför goggles under hjälmen?" Det är väll för f*n inte så svårt att förstå att det är ett mode? En trend - såsom rubriken säger. Hittils ligger det kanske 10 trådar om det här, rubrikerna är ungefär likadana som de ovanstående frågorna. Men jag har inte sett en enda tråd som rubriken lyder "Varför så tajta kläder?" - Det blir ju skitkallt när jackan inte går över röven? Det kan ju inte vara så praktiskt??? Som någon sa, " Även om det sticker i ögonen på mig och säkert många andra, får man lov att leva med det helt enkelt." Det kan ju inte vara så svårt att bara göra det eller? Ska vi jibbers hålla på att kritisera er "vanliga" åkare så kommer det bli minst lika många argument om klädsel och "trender". Fattar ni inte att vi tycker ni också ser förjävliga ut i era tajta kläder? Men vi säger ingenting om det! För vi accepterar att det är eran stil och att ni gillar att åka så. Skärp er nu för f***n! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstig trend?
Tillbaka
Topp