Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstig trend?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 492568"><p>åhhh jag är såå less på alla tonåringar som måste bry sig när gubbar gnäller på deras kläder kan de inte bara sluta och låta gubbarna vara!</p><p></p><p> och för övrigt så skrev jag precis innan JWester skrev det att de ser "retarded" ut för att hjälmen inte längre skyddar som den ska, precis som idioter som åker moped med integralhjälmen på pannan. </p><p>Ifall det kommer en trend att åka i badkläder även om ungarna kommer frysa ihjäl ska man då bara sitta och vara tyst och säga "det är utveckling, du vet sporten går framåt...."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 492568"] åhhh jag är såå less på alla tonåringar som måste bry sig när gubbar gnäller på deras kläder kan de inte bara sluta och låta gubbarna vara! och för övrigt så skrev jag precis innan JWester skrev det att de ser "retarded" ut för att hjälmen inte längre skyddar som den ska, precis som idioter som åker moped med integralhjälmen på pannan. Ifall det kommer en trend att åka i badkläder även om ungarna kommer frysa ihjäl ska man då bara sitta och vara tyst och säga "det är utveckling, du vet sporten går framåt...." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstig trend?
Tillbaka
Topp