Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstigaste/roligaste utskällning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pSundberg" data-source="post: 469058"><p>Körde Fiddy på en smal skogs väg när jag hamnade baki en gubbe med sin fru. Låg på ettan och puttrade baki för kunde inte ta mig förbi. efter kanske 1min så gick gubben åt sidan lite, jag slingrade mig sakta men säkert mellan gubben och ett dike med träd. När jag var jämsides så armbågade han mig i sidan så jag flög ner i diket och in i ett träd. Jag reste mig upp och drog upp fiddyn till "vägen" där gubben stod. </p><p>Jag: VA fan gjorde du så där för !! </p><p>Gubben: Det är du som ska väja ! </p><p>Jag: jag gjorde ju det !? jag låg ju fan nästan i diket !! </p><p>Gubben glor argt som fan åt mig, ser nästan ut som han ska smälla till mig. Hans fru ber han att lägga ner och gå vidare.</p><p></p><p>Kom på en till sak när jag åkte snöbord i Måttsundsbacken. Råkade tränka mig lite för en man med fru och sina ungar.</p><p>Mannen: Går man före i liften om man har en såndär bräda !!!! (arg som fan)</p><p>Jag: ja ? har man inte alltid gjort de ? </p><p>Mannen: du ska stå i kö som alla andra BLBLABLABLABLABLA ! </p><p>Var då tvungen att ge mig och gick till bak i kön.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pSundberg, post: 469058"] Körde Fiddy på en smal skogs väg när jag hamnade baki en gubbe med sin fru. Låg på ettan och puttrade baki för kunde inte ta mig förbi. efter kanske 1min så gick gubben åt sidan lite, jag slingrade mig sakta men säkert mellan gubben och ett dike med träd. När jag var jämsides så armbågade han mig i sidan så jag flög ner i diket och in i ett träd. Jag reste mig upp och drog upp fiddyn till "vägen" där gubben stod. Jag: VA fan gjorde du så där för !! Gubben: Det är du som ska väja ! Jag: jag gjorde ju det !? jag låg ju fan nästan i diket !! Gubben glor argt som fan åt mig, ser nästan ut som han ska smälla till mig. Hans fru ber han att lägga ner och gå vidare. Kom på en till sak när jag åkte snöbord i Måttsundsbacken. Råkade tränka mig lite för en man med fru och sina ungar. Mannen: Går man före i liften om man har en såndär bräda !!!! (arg som fan) Jag: ja ? har man inte alltid gjort de ? Mannen: du ska stå i kö som alla andra BLBLABLABLABLABLA ! Var då tvungen att ge mig och gick till bak i kön. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstigaste/roligaste utskällning
Tillbaka
Topp