Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstigaste/roligaste utskällning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="P_Lehmann" data-source="post: 480053"><p>Stöten för typ 3 år sen </p><p>Jag och en kille som jobbade i stötens skiskola kom mot kicken på ett hopp i parken. Cirka 10 meter från kicken så såg vi en familj som satt i fikade på platån. Vi åkte fram och sa till dem. Varpå vi inte blev alt för övrraskade när vi hörde att de va danskar. Vi började tjaffsa med dem och till slut så åkte vi ner till liften för att prata med skidpatrullen så att de kunde bevisa att vi hade rätt. När danskarna förstod att vi hade rätt så bar de om ursäkt och sen såg jag inte dem mer i parken någon gång...</p><p>Ingen utskällning men en jävligt rolig händelse.</p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="P_Lehmann, post: 480053"] Stöten för typ 3 år sen Jag och en kille som jobbade i stötens skiskola kom mot kicken på ett hopp i parken. Cirka 10 meter från kicken så såg vi en familj som satt i fikade på platån. Vi åkte fram och sa till dem. Varpå vi inte blev alt för övrraskade när vi hörde att de va danskar. Vi började tjaffsa med dem och till slut så åkte vi ner till liften för att prata med skidpatrullen så att de kunde bevisa att vi hade rätt. När danskarna förstod att vi hade rätt så bar de om ursäkt och sen såg jag inte dem mer i parken någon gång... Ingen utskällning men en jävligt rolig händelse. peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstigaste/roligaste utskällning
Tillbaka
Topp