Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstigaste/roligaste utskällning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GhettoB" data-source="post: 509078" data-attributes="member: 70501"><p>hehe, tycker att alla ni har sjukt roliga och minnes värda utskällningar.</p><p>Jag själv har åkt på så många och så otroligt sjuka att ja vet inte vad, men den jag minns bäst var för 3-4 år sedan, jag och ett gäng polare var o skejta på en nyasfalterad parkeringsplats mellan några hyreshus.</p><p>klockan var vell omkring 11 på kvällen, så det kom ut folk på balkongerna och skrek åt oss, sen kom det ner en yngre kille i pyjamas byxor och solglasögon och ville typ bråka med oss, sen kom en fet gubbe o en dryg tant också.. Det var mest min kompis emil och jag som skötte "snacket" .. så vi stod där, då emil också vill bråka och knuffar till den yngre killen med solglasögon, DÅ börjar Gubben attackera, och slet nästan omkull emil, sedan sparka han te emils lillebror också, och sa att sticker vi inte härifrån nu så ringer vi polisen!</p><p>Ajdå, tänkte vi, och är man som vi var då, i trotsåldern så satte vi oss ner efter ett tag o lät dom ringa polisen, så då stod vi där, o tjafsade nu med både farbror blå och en fet gubbe.. sen skratta poliserna och sa typ att vi skulle dra därifrån o kunde skejta om dagarna istället för på kvällarna.. Så.. vi blev nöjda. men inte de äldre folket ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GhettoB, post: 509078, member: 70501"] hehe, tycker att alla ni har sjukt roliga och minnes värda utskällningar. Jag själv har åkt på så många och så otroligt sjuka att ja vet inte vad, men den jag minns bäst var för 3-4 år sedan, jag och ett gäng polare var o skejta på en nyasfalterad parkeringsplats mellan några hyreshus. klockan var vell omkring 11 på kvällen, så det kom ut folk på balkongerna och skrek åt oss, sen kom det ner en yngre kille i pyjamas byxor och solglasögon och ville typ bråka med oss, sen kom en fet gubbe o en dryg tant också.. Det var mest min kompis emil och jag som skötte "snacket" .. så vi stod där, då emil också vill bråka och knuffar till den yngre killen med solglasögon, DÅ börjar Gubben attackera, och slet nästan omkull emil, sedan sparka han te emils lillebror också, och sa att sticker vi inte härifrån nu så ringer vi polisen! Ajdå, tänkte vi, och är man som vi var då, i trotsåldern så satte vi oss ner efter ett tag o lät dom ringa polisen, så då stod vi där, o tjafsade nu med både farbror blå och en fet gubbe.. sen skratta poliserna och sa typ att vi skulle dra därifrån o kunde skejta om dagarna istället för på kvällarna.. Så.. vi blev nöjda. men inte de äldre folket .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstigaste/roligaste utskällning
Tillbaka
Topp