Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstigaste/roligaste utskällning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Front5" data-source="post: 509239" data-attributes="member: 64591"><p>jag blev utskälld igår av en gubbe i hallsta:D jag hade skrikit åt ungarna som stog på nollen till landningen att flytta sig därifrån. så jag kom upp till avstigning och spände på mig bindningarna. så kommer det en sur gubbe och börjar ryta åt mig. </p><p></p><p>Gubbe: Vafan håller du på med?</p><p></p><p>Jag: va? vadå?</p><p></p><p>gubbe: ja du skriker åt ungarna när dom hoppar</p><p></p><p>Jag: haha eller inte!</p><p></p><p>gubbe: nu håller du käften annars rycker jag liftkortet för dig</p><p></p><p>han var dock lite kul med tanke på att han kom från göteborg X)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Front5, post: 509239, member: 64591"] jag blev utskälld igår av en gubbe i hallsta:D jag hade skrikit åt ungarna som stog på nollen till landningen att flytta sig därifrån. så jag kom upp till avstigning och spände på mig bindningarna. så kommer det en sur gubbe och börjar ryta åt mig. Gubbe: Vafan håller du på med? Jag: va? vadå? gubbe: ja du skriker åt ungarna när dom hoppar Jag: haha eller inte! gubbe: nu håller du käften annars rycker jag liftkortet för dig han var dock lite kul med tanke på att han kom från göteborg X) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
konstigaste/roligaste utskällning
Tillbaka
Topp