Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Konsumentupplysning någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5911" data-attributes="member: 10565"><p>Jag har nu inte åkt på 3S, men jag har åkt på 2S och jag blev inte imponerad...ska jag vara helt ärlig var de skittråkiga.</p><p>Kunde inte sätta fingret på varför, men fick ingen känsla av åkglädje för fem öre!!!</p><p>Däremot är Salomons Super Force 2S full av åkglädje...dock ingen carvingskida, men fy faan (ursäkta ordvalet) vad roliga de är att åka på...kvicka så det heter duga.</p><p></p><p>Det var allt jag hade att tillägga.</p><p></p><p>/J.F.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5911, member: 10565"] Jag har nu inte åkt på 3S, men jag har åkt på 2S och jag blev inte imponerad...ska jag vara helt ärlig var de skittråkiga. Kunde inte sätta fingret på varför, men fick ingen känsla av åkglädje för fem öre!!! Däremot är Salomons Super Force 2S full av åkglädje...dock ingen carvingskida, men fy faan (ursäkta ordvalet) vad roliga de är att åka på...kvicka så det heter duga. Det var allt jag hade att tillägga. /J.F. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Konsumentupplysning någon?
Tillbaka
Topp