Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kontakt med tillverkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 958341" data-attributes="member: 76971"><p>Väldigt tråkigt att du blivit bemött (eller inte bemött, rättare sagt) på det sättet. För mig är erfarenheten den motsatta. Jag mailade Black Diamond efter den här säsongen med trasiga liners och ett trasigt midjebälte, 2 veckor senare har jag sprillans liners och midjebälte utan några problem alls. </p><p></p><p>Tidigare på säsongen behövde jag en ny tådel från Plum och den kom också med expressmail Frankrike-USA dagen efter att jag mailat dem så är mer än nöjd där också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 958341, member: 76971"] Väldigt tråkigt att du blivit bemött (eller inte bemött, rättare sagt) på det sättet. För mig är erfarenheten den motsatta. Jag mailade Black Diamond efter den här säsongen med trasiga liners och ett trasigt midjebälte, 2 veckor senare har jag sprillans liners och midjebälte utan några problem alls. Tidigare på säsongen behövde jag en ny tådel från Plum och den kom också med expressmail Frankrike-USA dagen efter att jag mailat dem så är mer än nöjd där också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kontakt med tillverkare?
Tillbaka
Topp