Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kontaktannons Tjejer!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="felixsjostedt" data-source="post: 386410" data-attributes="member: 76964"><p>Hej! Vecka v.7 åker jag och polarna till kläppen för att åka skidor och dricka diverse alkoholhaltiga drycker. Vi söker moget kvinnligt umgänge som också kan ta sig ner i backen.</p><p></p><p>Om oss, vi är 7 mycket trevliga pojkar som kommer att befinna sig på kläppens camping. Vi har 2 bilar och 7 chaufförer, alltid minst en i nyktert tillstånd reserverad för körning. Om kvinnorna behagar bjuds det på alkohol i måttliga mängder, vi är inte rika. Så om ni inte har bokat resan redan nu så är det dags att göra detta. Vi förväntar oss många svar och kommer att välja ut den mest lämpade gruppen.</p><p></p><p>OBS! Detta inlägg kan ses som löjligt men är i högsta grad mycket seriöst! Så TJEJER skriv eller adda mig på msn för att göra er hörda och diskutera saken vidare.</p><p>Oseriösa eller tykna svar undanbedes vänligen.</p><p></p><p>Tack m.v.h!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="felixsjostedt, post: 386410, member: 76964"] Hej! Vecka v.7 åker jag och polarna till kläppen för att åka skidor och dricka diverse alkoholhaltiga drycker. Vi söker moget kvinnligt umgänge som också kan ta sig ner i backen. Om oss, vi är 7 mycket trevliga pojkar som kommer att befinna sig på kläppens camping. Vi har 2 bilar och 7 chaufförer, alltid minst en i nyktert tillstånd reserverad för körning. Om kvinnorna behagar bjuds det på alkohol i måttliga mängder, vi är inte rika. Så om ni inte har bokat resan redan nu så är det dags att göra detta. Vi förväntar oss många svar och kommer att välja ut den mest lämpade gruppen. OBS! Detta inlägg kan ses som löjligt men är i högsta grad mycket seriöst! Så TJEJER skriv eller adda mig på msn för att göra er hörda och diskutera saken vidare. Oseriösa eller tykna svar undanbedes vänligen. Tack m.v.h! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kontaktannons Tjejer!
Tillbaka
Topp