Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kontaktannons.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Em91" data-source="post: 1021162"><p>Jag vill hänga med dig, du verkar ball. </p><p></p><p>[x] Åkkompis. (Åker också snowboard)</p><p>[ ] Tillfällig romans </p><p>[ ] Skidlärare</p><p>[x] Livskamrat </p><p>[x] Bummarpolare </p><p>[ ] KK </p><p>[ ] Nån som drar dig på transportsträckor. </p><p>[ ] Öppet förhållande </p><p>[ ] Hundvakt. (Eller alltså, har du av någon anledning med dig en hund så är jag ju inte den som är den)</p><p>[ ] Shady kontakt med tillgång till illegala substanser </p><p>[ ] Pro hoe - Vet ej. (Googlade. Det var ett misstag.)</p><p>[ ] Nån som är lik nån </p><p>[ ] Äktenskap </p><p>[x] Vädergudinna. Det verkar alltid vara nederbörd där jag befinner mig, så puder varje dag utlovas.</p><p></p><p>Om jag efter ikryssandet är en kandidat att åka lift med i vinter, skicka iväg ett PM så pratar vi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Em91, post: 1021162"] Jag vill hänga med dig, du verkar ball. [x] Åkkompis. (Åker också snowboard) [ ] Tillfällig romans [ ] Skidlärare [x] Livskamrat [x] Bummarpolare [ ] KK [ ] Nån som drar dig på transportsträckor. [ ] Öppet förhållande [ ] Hundvakt. (Eller alltså, har du av någon anledning med dig en hund så är jag ju inte den som är den) [ ] Shady kontakt med tillgång till illegala substanser [ ] Pro hoe - Vet ej. (Googlade. Det var ett misstag.) [ ] Nån som är lik nån [ ] Äktenskap [x] Vädergudinna. Det verkar alltid vara nederbörd där jag befinner mig, så puder varje dag utlovas. Om jag efter ikryssandet är en kandidat att åka lift med i vinter, skicka iväg ett PM så pratar vi. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kontaktannons.
Tillbaka
Topp