Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Konvertera Look Pivot till GW
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GTS-Charger" data-source="post: 1323005" data-attributes="member: 179199"><p>Ja det passar ihop mycket bra, men eftersom piedestalen är högre på dessa tådelar (äldre version?) så blev glappet för pjäxan för stort (underkant pjäxans tådel till AFD) kanske ca 3mm. Jag monterade tillbaka "original AFDn" och de passar egentligen bättre men också lite olika bra beroende på vilka pjäxor jag använder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GTS-Charger, post: 1323005, member: 179199"] Ja det passar ihop mycket bra, men eftersom piedestalen är högre på dessa tådelar (äldre version?) så blev glappet för pjäxan för stort (underkant pjäxans tådel till AFD) kanske ca 3mm. Jag monterade tillbaka "original AFDn" och de passar egentligen bättre men också lite olika bra beroende på vilka pjäxor jag använder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Konvertera Look Pivot till GW
Tillbaka
Topp