Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köp av all mountain skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AlWing" data-source="post: 1080825" data-attributes="member: 137940"><p>Jag kör själv Guardian 16 på Q115 och STH16 på Rocker108(då jag inte turar med den) så ett par Duke eller Guardian skulle jag nog själv säga om du vill ha ngt som är pålitligt i alla väder. Tror iofs att Kingpin på 108an skulle kunna funka riktigt bra. Har inte testat den setupen själv(än) och det beror ju lite på hur mkt du planerar att gå med dem oxå. Ska du tura lite grann då och då skulle jag ändå köra Duke eller Guardian med tanke på deras åkegenskaper. </p><p>F12 blir ju lite av ett mellanting mellan dessa två och kanske känns som ett bra kompensationsalternativ men jag upplever Duke eller Guardian som stabilare och pålitligare än F12och så mkt tyngre är de inte när allt kommer omkring. </p><p></p><p>Men som det sas ovan..testa dig fram och känn eftersade du gillar bäst. Måste ju kännas bra för DIG att åka på först och främst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AlWing, post: 1080825, member: 137940"] Jag kör själv Guardian 16 på Q115 och STH16 på Rocker108(då jag inte turar med den) så ett par Duke eller Guardian skulle jag nog själv säga om du vill ha ngt som är pålitligt i alla väder. Tror iofs att Kingpin på 108an skulle kunna funka riktigt bra. Har inte testat den setupen själv(än) och det beror ju lite på hur mkt du planerar att gå med dem oxå. Ska du tura lite grann då och då skulle jag ändå köra Duke eller Guardian med tanke på deras åkegenskaper. F12 blir ju lite av ett mellanting mellan dessa två och kanske känns som ett bra kompensationsalternativ men jag upplever Duke eller Guardian som stabilare och pålitligare än F12och så mkt tyngre är de inte när allt kommer omkring. Men som det sas ovan..testa dig fram och känn eftersade du gillar bäst. Måste ju kännas bra för DIG att åka på först och främst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köp av all mountain skidor!
Tillbaka
Topp