Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av Allian bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berry" data-source="post: 94509" data-attributes="member: 23656"><p>Köpte min Allian bräda från We när de hade utförsäljning förra året. Gå runt din we butik och kolla, snacka lite det är alltid bäst att börja så sen när du bestämt dig exakt för vad du har så kan du överväga om du skall shoppa över nätet och spara femhundra eller en tusing eller om du skiter i det och köper i butik med de fördelar som det innebär. Du kanske kan få paket pris, rabbat på bindningar och skor om du nu behöver det, när du köper brädan och om inte annat så är det alltid mycket behändigare att ha köpt något i en butik om det är något som går sönder eller om det är något man undrar över sen. För övrigt är det helt rätt att köpa allian skit nöjd med min team bräda så lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berry, post: 94509, member: 23656"] Köpte min Allian bräda från We när de hade utförsäljning förra året. Gå runt din we butik och kolla, snacka lite det är alltid bäst att börja så sen när du bestämt dig exakt för vad du har så kan du överväga om du skall shoppa över nätet och spara femhundra eller en tusing eller om du skiter i det och köper i butik med de fördelar som det innebär. Du kanske kan få paket pris, rabbat på bindningar och skor om du nu behöver det, när du köper brädan och om inte annat så är det alltid mycket behändigare att ha köpt något i en butik om det är något som går sönder eller om det är något man undrar över sen. För övrigt är det helt rätt att köpa allian skit nöjd med min team bräda så lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av Allian bräda?
Tillbaka
Topp