Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av Allian bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oheimeryd" data-source="post: 94517" data-attributes="member: 38427"><p>Nepp. </p><p></p><p>Beställde i måndags. Den kom på fredagen. </p><p></p><p>Tyvärr var jag inte hemma så jag får hämta den på Posten imorrn morgon direkt när jag vaknar och sen dansa snö-dans här ute. </p><p></p><p>Det finns en kvar om du är intresserad. Han den andre menade nog 160 modellen som tog slut förra helgen. </p><p></p><p>Den kostar 240,50 € + 10 € i frakt (i och med att man inte kommer över 300 €) </p><p>De har dragit 2273 :- från mitt konto, vilket jag tycker var billigt för en förhopningsvis bra bräda.</p><p></p><p>Min första helt nya bräda=)</p><p></p><p>Ang. frakten kan man hela tiden kolla vart brädan befinner sig via DPD:s hemsida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oheimeryd, post: 94517, member: 38427"] Nepp. Beställde i måndags. Den kom på fredagen. Tyvärr var jag inte hemma så jag får hämta den på Posten imorrn morgon direkt när jag vaknar och sen dansa snö-dans här ute. Det finns en kvar om du är intresserad. Han den andre menade nog 160 modellen som tog slut förra helgen. Den kostar 240,50 € + 10 € i frakt (i och med att man inte kommer över 300 €) De har dragit 2273 :- från mitt konto, vilket jag tycker var billigt för en förhopningsvis bra bräda. Min första helt nya bräda=) Ang. frakten kan man hela tiden kolla vart brädan befinner sig via DPD:s hemsida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av Allian bräda?
Tillbaka
Topp