Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köp av allmountainskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LimpusB" data-source="post: 1208967" data-attributes="member: 165709"><p>Förstår din tanke, men helt ärligt hade jag kunnat haft mina enforcer som enda par skidor. Sjukt lätta att ta in i sväng, känns inte som man har 100 mm under pjäxorna. Fartstabila. Enda undantagen då de är mindre bra är när jag kör i min korta hemmabacke och när jag ska lära lära kidsen att åka skidor; då föredras ett par smalare (och kortare). </p><p>Men annars är de faktiskt riktigt allround. Och ett par 100 mm är ju onekligen roligare utanför pist än ett par 85or.</p><p>Men du har helt rätt, får jag nog erkänna. Är det nästan bara pist som gäller kanske det blir lite overkill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LimpusB, post: 1208967, member: 165709"] Förstår din tanke, men helt ärligt hade jag kunnat haft mina enforcer som enda par skidor. Sjukt lätta att ta in i sväng, känns inte som man har 100 mm under pjäxorna. Fartstabila. Enda undantagen då de är mindre bra är när jag kör i min korta hemmabacke och när jag ska lära lära kidsen att åka skidor; då föredras ett par smalare (och kortare). Men annars är de faktiskt riktigt allround. Och ett par 100 mm är ju onekligen roligare utanför pist än ett par 85or. Men du har helt rätt, får jag nog erkänna. Är det nästan bara pist som gäller kanske det blir lite overkill. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köp av allmountainskida
Tillbaka
Topp