Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda Bataleon?, bindningar & boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tomasson" data-source="post: 489149" data-attributes="member: 89486"><p>Tja!</p><p>jag har fjorårets goliath och är super nöjd! jag är väll en smula tyngre än dig, men ser man bort ifrån en lite ölmage så har vi typ samma mått. jag kör på just den goliathen som du efterlyser och har aldrig ångrat mig. Jag kör en hel del varierat allt ifrån park i dom lokala backarna här i oslo, samt att jag kör ganska mycket uppe i dom norska fjällen som inte är så super komersialiserade utan att du faktiskt kan hitta en del orörd snö, uansett så fungerar brädan super. Det finns ju garanterat brädor som är bättre innom varsitt fält. Men vill du ha som mig en kul allround bräda som klarar både pist, park och lössnö så kan jag varmt rekomendera goliathen!!</p><p>Som bindningar använder jag burton p1, dessa är jag helt klart väldigt nöjd med. Men där tror jag att jag kanske hade letat vidare efter några andra om jag var dig. Custom bindningarna är inte ett dårligt förslag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tomasson, post: 489149, member: 89486"] Tja! jag har fjorårets goliath och är super nöjd! jag är väll en smula tyngre än dig, men ser man bort ifrån en lite ölmage så har vi typ samma mått. jag kör på just den goliathen som du efterlyser och har aldrig ångrat mig. Jag kör en hel del varierat allt ifrån park i dom lokala backarna här i oslo, samt att jag kör ganska mycket uppe i dom norska fjällen som inte är så super komersialiserade utan att du faktiskt kan hitta en del orörd snö, uansett så fungerar brädan super. Det finns ju garanterat brädor som är bättre innom varsitt fält. Men vill du ha som mig en kul allround bräda som klarar både pist, park och lössnö så kan jag varmt rekomendera goliathen!! Som bindningar använder jag burton p1, dessa är jag helt klart väldigt nöjd med. Men där tror jag att jag kanske hade letat vidare efter några andra om jag var dig. Custom bindningarna är inte ett dårligt förslag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda Bataleon?, bindningar & boots
Tillbaka
Topp