Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda, behöver råd.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jo_cke" data-source="post: 106660" data-attributes="member: 41870"><p>köp ingen extrem bräda... det är inget bra märke.. jag tänkte på att köpa en extrem bräda men insåg och fick höra att dom inte e så bra. Själv kör jag med en Salomon Shade 155cm lång och själv är jag runt 178 cm och väger ca 64 kg... </p><p>1500 kr för en extrem bräda köpt 2002 och körd en säsong säger ju rätt mycket, om han köpt en bräda han bara kört på en säsong kan den inte vara så skön tror jag iallafall...</p><p></p><p>jag rekomenderar en HÅRD bräda om du kör mycket offpist!</p><p></p><p>lycka till och fortsätt att hata bladare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jo_cke, post: 106660, member: 41870"] köp ingen extrem bräda... det är inget bra märke.. jag tänkte på att köpa en extrem bräda men insåg och fick höra att dom inte e så bra. Själv kör jag med en Salomon Shade 155cm lång och själv är jag runt 178 cm och väger ca 64 kg... 1500 kr för en extrem bräda köpt 2002 och körd en säsong säger ju rätt mycket, om han köpt en bräda han bara kört på en säsong kan den inte vara så skön tror jag iallafall... jag rekomenderar en HÅRD bräda om du kör mycket offpist! lycka till och fortsätt att hata bladare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda, behöver råd.
Tillbaka
Topp