Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda, boots & bindningar 6-7k, vilka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 236160" data-attributes="member: 44213"><p>... jag PINN!! är en riktig snowboardfantast. jag har kört bräda sen 1989 och har givetvis jävligt sköna grejjer att köramed... dyra rackare som ger mig den åkupplevelse som jag vill ha... sköna dojjer etc etc etc... </p><p></p><p>MEN!! jag åker bara ca: 20 dagar / år för jag har inte tid med mer.. ibland får jag tillfälle att åka med på någon resa till åre, alperna eller dylikt och då får jag väl 7-10 extra åkdagar per år..</p><p></p><p></p><p></p><p>VARFÖR skulle han satsa på ettbilligare paket och förlora känslan av superskön åkningutan problem bara för att han kör ca: 2 veckor per år ????</p><p></p><p></p><p>har man råd så bör man skaffa sig bra utrustning.. det lönar sig i njutningen ..</p><p></p><p></p><p>/PINN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 236160, member: 44213"] ... jag PINN!! är en riktig snowboardfantast. jag har kört bräda sen 1989 och har givetvis jävligt sköna grejjer att köramed... dyra rackare som ger mig den åkupplevelse som jag vill ha... sköna dojjer etc etc etc... MEN!! jag åker bara ca: 20 dagar / år för jag har inte tid med mer.. ibland får jag tillfälle att åka med på någon resa till åre, alperna eller dylikt och då får jag väl 7-10 extra åkdagar per år.. VARFÖR skulle han satsa på ettbilligare paket och förlora känslan av superskön åkningutan problem bara för att han kör ca: 2 veckor per år ???? har man råd så bör man skaffa sig bra utrustning.. det lönar sig i njutningen .. /PINN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda, boots & bindningar 6-7k, vilka?
Tillbaka
Topp