Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda, boots & bindningar 6-7k, vilka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KoRnflakez" data-source="post: 236169" data-attributes="member: 68814"><p>Väl talat pinn!</p><p></p><p>Gå inte ner i kvalité för att man inte kommer ha möjlighet att använda prylarna fullt så ofta.</p><p>Sakerna kommer inte hålla speciellt länge om man inte lägger ner lite pengar på det.</p><p>Det är min erfarenhet i alla fall.</p><p></p><p>Det är en bra idé att köpa en allround bräda, så undvik därför att köpa blunten.</p><p>Däremot så rekommenderar jag burton som bräda. Har gett mig en helt annan upplevelse.</p><p></p><p>Det kan vara en bra idé att kika runt på burton.com och läsa om de olika brädorna om det är en sån du är intresserad av. För där finns väldigt mycket information om deras =).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KoRnflakez, post: 236169, member: 68814"] Väl talat pinn! Gå inte ner i kvalité för att man inte kommer ha möjlighet att använda prylarna fullt så ofta. Sakerna kommer inte hålla speciellt länge om man inte lägger ner lite pengar på det. Det är min erfarenhet i alla fall. Det är en bra idé att köpa en allround bräda, så undvik därför att köpa blunten. Däremot så rekommenderar jag burton som bräda. Har gett mig en helt annan upplevelse. Det kan vara en bra idé att kika runt på burton.com och läsa om de olika brädorna om det är en sån du är intresserad av. För där finns väldigt mycket information om deras =). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda, boots & bindningar 6-7k, vilka?
Tillbaka
Topp