Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda - Hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BIRDIE13" data-source="post: 1032974" data-attributes="member: 146451"><p>Tjenare! Det är dags att köpa en ny bräda och jag skulle verkligen uppskatta lite hjälp då jag inte har den blekaste om vad man ska kolla efter eller tänka på.</p><p></p><p>Information:</p><p>Längd 181cm (160 upp till hakan)</p><p>Vikt 88kg</p><p>Åker allaround i princip. Åker inte särskilt mycket park utan håller mig till mindre hopp och enklare trick. Åker till Val Thorens om 1 vecka och då blir det en hel del offpist.</p><p></p><p>Så hur ska jag tänka med längd på brädan, styvhet och så vidare?</p><p>Vart bör jag beställa? Är villig att lägga mellan 3000-5000 inkl. bindningar. Helst så billigt som möjligt.</p><p></p><p>Leveranstiden är väldigt viktig. Vill ha den så snabbt som möjligt.</p><p></p><p>Som sagt, all hjälp uppskattas.</p><p></p><p>MVH</p><p>BIRDIE13</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BIRDIE13, post: 1032974, member: 146451"] Tjenare! Det är dags att köpa en ny bräda och jag skulle verkligen uppskatta lite hjälp då jag inte har den blekaste om vad man ska kolla efter eller tänka på. Information: Längd 181cm (160 upp till hakan) Vikt 88kg Åker allaround i princip. Åker inte särskilt mycket park utan håller mig till mindre hopp och enklare trick. Åker till Val Thorens om 1 vecka och då blir det en hel del offpist. Så hur ska jag tänka med längd på brädan, styvhet och så vidare? Vart bör jag beställa? Är villig att lägga mellan 3000-5000 inkl. bindningar. Helst så billigt som möjligt. Leveranstiden är väldigt viktig. Vill ha den så snabbt som möjligt. Som sagt, all hjälp uppskattas. MVH BIRDIE13 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av bräda - Hjälp
Tillbaka
Topp