Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
köp av bräda (nybörjare)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DragonStrike" data-source="post: 147939" data-attributes="member: 59825"><p>Hej</p><p></p><p>Är nybörjare och har precis lärt mig åka och göra enkla hoppa... tänkte köpa en ny bräda och hittat ett paket för ett mycket bra pris.. mitt problem är dock att brädan är bara 155 cm lång... räcker detta för en allround bräda?... har även tänkt att använda denna vid längre resor til tex österrike och dalamatinerna... vill även har utrymme för att utvecklas... jag är 188cm lång och väger ca 74kg... </p><p></p><p>frågan är då.. klarar jag mig med en 155cm eller ska jag lägga ut 600kr extra för en 160cm bräda?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DragonStrike, post: 147939, member: 59825"] Hej Är nybörjare och har precis lärt mig åka och göra enkla hoppa... tänkte köpa en ny bräda och hittat ett paket för ett mycket bra pris.. mitt problem är dock att brädan är bara 155 cm lång... räcker detta för en allround bräda?... har även tänkt att använda denna vid längre resor til tex österrike och dalamatinerna... vill även har utrymme för att utvecklas... jag är 188cm lång och väger ca 74kg... frågan är då.. klarar jag mig med en 155cm eller ska jag lägga ut 600kr extra för en 160cm bräda? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
köp av bräda (nybörjare)
Tillbaka
Topp