Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köp av longboard för cruising
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fruktflugan" data-source="post: 1194415" data-attributes="member: 170010"><p>Jag antar att du redan köpt bräda, men ändå.</p><p></p><p>Snacka med Kahalani, de vet vad de säljer.</p><p></p><p>Vill du ha bra brädor och vill gissa lite själv vad som passar dig så är Sickboards.nl riktigt jäsingens överlägsna.</p><p></p><p>Personligen köpte jag mig en lång Fibretec drop-through bräda med soft flex, och den är rolig att åka. Skulle jag vetat vad jag gjorde hade jag hållt den lite kortare än 1030 eller vad den nu är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fruktflugan, post: 1194415, member: 170010"] Jag antar att du redan köpt bräda, men ändå. Snacka med Kahalani, de vet vad de säljer. Vill du ha bra brädor och vill gissa lite själv vad som passar dig så är Sickboards.nl riktigt jäsingens överlägsna. Personligen köpte jag mig en lång Fibretec drop-through bräda med soft flex, och den är rolig att åka. Skulle jag vetat vad jag gjorde hade jag hållt den lite kortare än 1030 eller vad den nu är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köp av longboard för cruising
Tillbaka
Topp