Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köp av longboard, tips osv behövs =)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonathan_chips" data-source="post: 434029" data-attributes="member: 54672"><p>tjtjtjtjtjennna. vet du vad du pratar om? :S för det första slår jag vad om att min kahalani är sjukt mycket kvickare än din bräda när det g'ller svängarna (det är ju framförallt truckarna som avgör hur snabbt den svänger om vi bortser från hjulbasen), fakta: holey vs gullwing =holey viinner alla gånger. </p><p></p><p>Sen säger du att man kan köpa en s9 complete (minst 2k i sverige) och sen nya hjul (500kr) och truckar (ca.500kr) och endå tjäna 1000 spänn jämtemot en kahalani? :S en complete kahalani med grymma komponenter går på ca: 2500.</p><p></p><p>HEJ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonathan_chips, post: 434029, member: 54672"] tjtjtjtjtjennna. vet du vad du pratar om? :S för det första slår jag vad om att min kahalani är sjukt mycket kvickare än din bräda när det g'ller svängarna (det är ju framförallt truckarna som avgör hur snabbt den svänger om vi bortser från hjulbasen), fakta: holey vs gullwing =holey viinner alla gånger. Sen säger du att man kan köpa en s9 complete (minst 2k i sverige) och sen nya hjul (500kr) och truckar (ca.500kr) och endå tjäna 1000 spänn jämtemot en kahalani? :S en complete kahalani med grymma komponenter går på ca: 2500. HEJ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köp av longboard, tips osv behövs =)
Tillbaka
Topp