Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av min första bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jorkman" data-source="post: 70505" data-attributes="member: 40165"><p>Jag har testat snowboard några gånger och tänker att det är lika bra att köpa en nu. Jag har hittat en annons med:</p><p>K2 Fatbob 163 cm och</p><p>snowboardboats Air Walk Advantage</p><p>till ett billigt pris.</p><p></p><p>Är 163 cm för långt för mig som är drygt 180 cm lång? Är brädan något att ha? Jag har åkt skidor i 10 år men snowboardar kan jag inte mycket om. Lite hjälp skulle uppskattas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jorkman, post: 70505, member: 40165"] Jag har testat snowboard några gånger och tänker att det är lika bra att köpa en nu. Jag har hittat en annons med: K2 Fatbob 163 cm och snowboardboats Air Walk Advantage till ett billigt pris. Är 163 cm för långt för mig som är drygt 180 cm lång? Är brädan något att ha? Jag har åkt skidor i 10 år men snowboardar kan jag inte mycket om. Lite hjälp skulle uppskattas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av min första bräda
Tillbaka
Topp